Swiss Travel System
Inici
Official agency

Tren de muntanya Jungfraujoch a Interlaken

Una impressionant visita a la més famosa muntanya dels Alps suïssos, a través dels túnels de la seva via fèrria

4,7 · 7 opiniones de clientes
Sol·licitar informació / Reservar
  • Pregunta'ns
IMPORTANT.
Consulteu l'apartat de serveis amb el detall dels SERVEIS INCLOSOS I NO INCLOSOS.

Descripció

Li proposem un viatge en el tren de muntanya que li permetrà accedir al Jungfrujoch, conegut com Top of Europe, a 3.454 m sobre el nivell del mar.

Partint de la ciutat de Interlaken, i després d'una mitja hora al Berner Oberland Bahn, arribaran a l'estació de Lauterbrunnen, en mig d'un magnífic vall. En aquest punt pujaran a bord del Wenger Alpine Bahn, el ferrocarril que comença l'ascens cap a un dels llocs més espectaculars de Suïssa: la muntanya Jungfrau. Abans caldrà realitzar un últim transbord a Kleine Scheidegg, per a realitzar l'últim tram d'una hora de durada.

 

 

El viatge ofereix panoràmiques de llocs tan emblemàtics com la cara nord de la muntanya Eiger, on molts muntanyencs han deixat la vida tractant d'escalar a aquest colós.

Aquest ferrocarril ha estat durant més de 100 anys l'estació de tren a major altitud d'Europa, i travessa el túnel de set quilòmetres que condueix a l'estació de Eigergletscher. Una proesa de l'enginyeria duta a terme entre els anys 1896 i 1912.

Per l'interès que desperta entre els viatgers, és important reservar el seient amb antelació suficient.

L'oferta d'activitats és molt àmplia, tant a l'estiu com a l'hivern. Els miradors, les activitats a l'aire lliure de senderisme, bicicleta de muntanya, etc, completaran la formidable experiència d'assolir el cim d'Europa.

Llegir més

Galeria



Opinions dels nostres clients

Opinion image forFrancisca Cuenca Amer
Francisca Cuenca Amer
★ ★ ★ ★ ★
Palma de Mallorca

Una mención muy especial a la atención recibida por teléfono por parte del personal de Biciland, y su profesionalidad, haciendo fácil la reserva, teniendo en cuenta que al ser nosotros de Mallorca, toda la reserva y dudas se arreglaron por teléfono.

Llegir més
Opinió client
Pilar Estopiñá
★ ★ ★ ★ ★
Zaragoza

La verdad es que nos fue fenomenal. La organización es impecable, en cuanto a hoteles, transporte de equipajes, cenas y desayunos y material necesario para la logística y la organización. Muy bien todo: muy bien planteado y ningún problema sobre el terreno.
A esto se suma que el país es precioso y los paisajes, maravillosos. La ruta, además, es realmente muy asequible.

Llegir més
Opinion image forMarta Moliné Balañá
Marta Moliné Balañá
★ ★ ★ ★ ★
Vitoria

Estem molt contents del viatge a Austria, tot va anar rodó. Les bicis molt bé, l'organització perfecta, el país molt xulo, el temps ideal... Un viatge ideal per fer amb bicicleta i nens. Molt recomenable.

Llegir més
Opinion image forJuan Carlos del Moral
Juan Carlos del Moral
★ ★ ★ ★ ★
Valencia

Todo estaba organizado hasta el último detalle: la división en etapas (contratamos la ruta clásica), las reservas en los hoteles de cada jornada del viaje, el transporte de las maletas de un hotel a otro, el alquiler de las bicicletas (de muy buena calidad, por cierto).

Llegir més
Opinion image forBerta Clausell
Berta Clausell
★ ★ ★ ★ ★
Almassora (Castellón)

La verdad es que fue ¡todo sobre ruedas, nunca mejor dicho! Salió todo bien, en términos generales estamos todos muy contentos.

Llegir més
Opinion image forGuadalupe Durán del Viejo
Guadalupe Durán del Viejo
★ ★ ★ ★ ★
Badajoz

Quedamos muy satisfechos con el viaje realizado, una experiencia inolvidable.

Llegir més
Opinion image forEsteban Bernerena
Esteban Bernerena
★ ★ ★ ★ ★
Murcia

Sufrimos un pequeño accidente y la atención por parte de Biciland ha sido perfecta. No tenemos duda de que repetiremos y en aconsejar que para este tipo de viaje son la agencia ideal.

Llegir més
Inicio